Har ni några bra kompisar. jag har 8 stycken men ja tycker de är synd om er som är utanför på rasterna! Ni som inte får va med dom andra p.g.a. utseendet eller nåt annat.:(
Kompisar & Sånt...
ja jag e det lite men inte mycket!
(Fråga din lärare om hjälp)!om de inte bryr sig om dig så...... ja då vet jag inte vad du ska göra.....
vill inte vara taskig eller så, men de finns en till sånnan här tråd, den heter typ: mobbning
Nja inga riktiga vänner.... Vem behöver såna?!
I got too many to count. Även om man inte hänger med alla hela tiden så är det fortfarande ens kompisar, tycker jag.
0013: Alla.
Jag blir kallad rasist av mina kompisar bara för att jag lyssnar på metal och klär mej som en sån som gillar metal.
Schysst?
inte jag. vad ska man ha dom till?I got too many to count. Även om man inte hänger med alla hela tiden så är det fortfarande ens kompisar, tycker jag.
nä inte schysst .jag blev förut mobbad för att jag har nåt fel på mitt öga och att jag har lagt toffs som TOTTI men nu vågar ingen på mig hela skolan är kompis med mig från 3:an -7 :an.
Vissa har roligt åt mitt långa hår, men de skiter jag fullständigt i eftersom de bara är avundsjuka
(Tjejerna gillar det iaf B))
mm min bästavän är med andra
Stötta sej emot, med mera. ALLA behöver vänner. Annars är man en ensam sate.(0013 @ 02/09-2004 17:05:54)I got too many to count. Även om man inte hänger med alla hela tiden så är det fortfarande ens kompisar, tycker jag.
inte jag. vad ska man ha dom till?
Japp, vänner behöver alla.
Jag har väldigt många.
Det är bara små accesoarer i livet(Jellyfish @ 03/09-2004 09:55:11)(0013 @ 02/09-2004 17:05:54)I got too many to count. Även om man inte hänger med alla hela tiden så är det fortfarande ens kompisar, tycker jag.
inte jag. vad ska man ha dom till?
Stötta sej emot, med mera. ALLA behöver vänner. Annars är man en ensam sate.
joda..visst har man vänner..är typ med alla i skolan (förutom vissa idioter;))
klart man behöver vänner!!!
kan va bra att ha, när du behöver dom!!
och altid annars också!!! :o
Bli kallad rasist för att du har metal-stil....Jag blir kallad rasist av mina kompisar bara för att jag lyssnar på metal och klär mej som en sån som gillar metal.
Schysst?
Dom som kallar dig det..vet de ens vad ordet betyder?
som till vad?klart man behöver vänner!!!
kan va bra att ha, när du behöver dom!!
och altid annars också!!! :o
0013:DU är ju alltid emot allt och alla.
jag har nästan slutat tro på san vänskap... alla jag blir vän me måste jag skiljas ifrån eller så lämnar han/hon mej.. hänt mej massor av gånger! :(
men jag brukar klara mej bra ändå... :)
Inte allt >_>0013:DU är ju alltid emot allt och alla.