Det var då inte det jag försökte, jag bara påpekade det
Kompisar & Sånt...
Men du kunde gjort det
mm...men nu har jag sagt vad jag menar me de så strunt i de nu, ok?
jag har 14 kopisar
Jag har två st kompisar som är mina absolut sjystaste polare, Victor och Ludwig . Dem har jag alltid när jag känner mej nere ..
Tyvärr så är de dom enda jag kan hänga med...*suck*(Slither @ 25/09-2004 19:09:24)Jag blir kallad rasist av mina kompisar bara för att jag lyssnar på metal och klär mej som en sån som gillar metal.
Schysst?
Nepp, inte schysst.Men stå på dig bara.
Kalla dem för rasister eftersom det är dom som är rasistiska mot dig.
Du Draghon, dom som säger sådär förstår nog inte 100% på vad det betyder. Är det fjortisar kanske? Då försöker dom bara ha uppmärksamhet på andras bekostnad. Vi har en hel del som sysslar med Heavy Metal och sånt. Visst några ser konstiga ut och så men dom är hel schyssta.
Men är du helt ensam med att vara klädd sådär? För då är det inte kul.
Jovars, 100% fjortisar är dom, men dom vet inte vad en fjortis är.
Ensam om att klä mig så hära oxå. Depprockar och/eller gotharstil (beror på humöret). Och dom tror jag är punkare...usch...
Jag har en kompis och henne träffar jag inte så ofta, jag håller med 0013 vad ska man med vänner till?
förnekar du det som gör oss mänskliga (behov av kärlek)
mina föräldrar tycker inte det är att umgås med sina kompisar att var hemma hos dem och lira tv-spel när ska ni föräldrar förstå
har några kompisar, mängden är inte viktig, det är kvalite´n :)
jag klarar mig bättre själv...
jaså :huh: vänta tills livet blir hårt då behöver du vänner -_-
:lol:!!! Till vaD?!
Trösta en? HAHAHAHAHA :lol:
nej men stötta om man har svårt jag har 3 kompisar som jag litar på helt .....och man kan låna saker gratis :P
Drghon: kul att fler har samma klädstil! :lol:
Shacti: Jag har ändå ingen chans att få vänner eftersom att jag är halv gothare, ingen nu förtiden tål såna som jag, dom håller sig bara borta eller så syns jag inte för dem. Så vad ska jag med vänner till när ingen vill ge mig en chans!
t.ex. i min klass är jag helt ensam alla andra har vänner! :unsure:
dt e inte alltid dt e bra att ha så många vänner!
Själv så är man typ polare med hela skolan ;)
skulle inte kunna säga att jag är det
men jag har fler vänner än sk. fiender :)
tror jag iallafall
Jag har jätte många vänner!!!
visst visstSjälv så är man typ polare med hela skolan ;)
*host* *host*
http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/blackeye/AR15firing.gif