MahL Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Jag undrar om d e värt att köpa d och så vill jag veta vad d går ut på för att jag har hört att d e skit bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 dat är kul när man inte har gjort ut det annars så där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 dat är kul när man inte har gjort ut det annars så där k men e d värt att köpa d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Självklart! Det är urkul! Du borde köpa det.. Om du vill se en bra recension på spelet så kan du gå in på www.reclandet.nu Jag vill bara att ni ska veta att jag var bland de första i Sverige me å klara Jak II: Renegade ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NanoBot|E Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 JAK 2 e skit kul, men det är aldells för lätt eller hur?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 e det rolgit spel ?? skulle få ettan men fick itne den hehe . min vän ville ha kvar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg