Gäst Andreasswf Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 vart får man dig i ruby säg min kompis behövr hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Av Fossil Maniac väster om Falabor town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 hmmm... ne, av hans son!!! som står utanför grottan!!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Det var i Princip det jag menade. Men än sen, det är förklarat nu :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 jupp!! :lol: ... din kompis?? visste inte du då?? lr va det så att du ville ha reda på det?? LOL :P *skoja me dig* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 det går bara att få den en gång :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 vet ja väl!!! <_< men han skrev att hans kompis ville ha reda på det o då sa ja "på skoj" att det var han som ville ha reda på det (men han skrev att hans kompis ville vet) för han var rädd för att säga att han inte visste!!! fattar du???? (nu är det säkert inte så men jag bara *skojade*) :P LOL :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg