Hoppa till innehåll

Se Hit Snälla

zelda_master

Rekommendera inlägg

kan någon säga hur man kommer in till drottnigen på Jönssonligan jakten på mjölner. Så är ni sälla.

Om ni kan hjälpa mig så får ni 100 poäng. om ni tycker att detta bör vara i poäng så är det så att jag började i detta forum. så om ni kan såkan ni väl flytta mig dit om ni tycker det. ingen som kan nähe då blir det ju inga poäng till någon. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA. Har ni något mot mig eller. :huh:

Redigerat av zelda_master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

här står en guide:

London

För att komma in på hotellrummet måste du ha hotellrumsnyckeln från receptionen. När du kommit in på hotellrummet är det dags att lyssna på vad Sickan har att säga. Efter sickans briefing är det dags att gå till puben. Den ligger på andra sidan heden.

På puben är det meningen att du skall komma över ett medlemskort till ett hemligt klubbrum. Prova att bjuda klubbmedlemmen därinne på öl. Någon gång måste han ju bli kissnödig!

Inne i det hemliga klubbrummet skall du titta på tavlorna och lyssna på ytterligare en briefing från Sickan.

Nu behöver du alltså komma in i slottet. För att kunna göra det skall du först plocka upp rekvisitionen som ligger och skräpar på gatan. Gå sedan till sängbutiken och byt rekvisitionen mot en annan rekvisition. Den andra rekvisitionen ger dig rätt till en uniform. Gå nu till skräddaren och ge honom rekvisitionen. När han försvinner skall du stjäla de uniformer som hänger på väggen i skrädderiet. Nu skall alla i ligan ta på sig uniformer och hämta en madrass ur en container. Det finns en massa andra saker i containern också som kan vara roliga att ha, men som inte tjänar något syfte i spelet. Ta nu madrassen till slottet och övertala slottsvakten att ni verkligen är ett gäng möbelgubbar.

Städerskan kan vara svår att gå förbi, prova att flytta hennes skurhink. Göm dig nu inne hos drottningen och vänta tills hon vaknar och går på toaletten. Öppna först luckan genom att klicka på skulpturen. Sedan tar du stenkistan ur bokhyllan.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...