Tycker ni att det gör ont att ta kort jos Tandläkaren det gör jag :(
Tandläkaren
Inte så jätte farligt enligt mig!
om du tycker röntgen gör ont så vill du inte känna hur det känns att borra ett stort hål i hela tanden ;) det gör ont. :cry:Tycker ni att det gör ont att ta kort jos Tandläkaren det gör jag :(
(No Fear @ 02/09-2004 19:34:10)Tycker ni att det gör ont att ta kort jos Tandläkaren det gör jag :(
om du tycker röntgen gör ont så vill du inte känna hur det känns att borra ett stort hål i hela tanden ;) det gör ont. :cry:
Eh... BORRAR DOM HÅL I
HELA TANDEN
Jag har en del tandsten och när dom tar väck det så använder dom nån maskin som låter som tusan och tar upp det med nån äcklig grej som smakar bäverballe :(
De jobbigaste me tandläkaren är bedövningen efteråt och sprutan som man tar de me kan göra lite ont.
Jag har aldrig haft hål eller ilat i mina tänder i mina 10 år. :P
Det e väl sådär =/
Värst när man ska borra..dendär bedövningen biter inte på mej..så jag behöver typ 2-3 sprutor av den starka sorten..
men det är äckligt när det knakar mellan tänderna när dom tar den stål grejen och gräver där
echfter bedöchfningenchf balar manchfg schfå härfj?
hakan bara hänger ner så man inte kan snacka
dt låter askul :lol:
nehe det gör den inte <_< . det är helt normalt om man bortser från att kinden och halva läppen är bortdomnad. men man låter inte konstigt.echfter bedöchfningenchf balar manchfg schfå härfj?
hakan bara hänger ner så man inte kan snacka
dt låter askul :lol:
jag borrade et jätte stort hål och tog bedövning (dubbel sats) i förrgår. och direkt efter till skolan och lät helt normal, men om man drack kallt vatten kände man inte ena sidan av munnen.
men man låter inte konstigt.
Det jobbigaste är när dom stoppar in spegeln i munnen. Dom aktiverar min spynerv
de jobbigaste jag varit med om hos tandläkaren är väll när dom satte in tandstälningen, bedövade min övrekäke och när dom plastade mina tänder! :P
min näsa var bedövad i 5-6 timmar efter dom drog bort tanden! :lol:
mm, tandställning är jobbigt!!
men ja tycker inte att det är så farligt för ja går hos min pappa!! (han är tandläkare om ni inte fatta det..) :D :D
då är det bara att skrika om det gör ont!
En sån lyx :blink:
gör det on att sätta in räls
Själv har jag inget emot tandläkare.
jag lät så när jag hade fått bedövning
har haft ett enda hål i hela mitt liv, det var så stort att det drogs ut, men röntgen bilderna gör inte ont, kan vara lite jobbiga först, men nu är det det roligaste hos tandläkarn, så jobbigt när dom måste borsta tänderna på en med sån där tandkräm med grej som smakar grus i.. =D
men du är väll bara tio år änsålänge, detta var mina första hål för mig och jag är snart 15 ;)har haft ett enda hål i hela mitt liv, det var så stort att det drogs ut, men röntgen bilderna gör inte ont, kan vara lite jobbiga först, men nu är det det roligaste hos tandläkarn, så jobbigt när dom måste borsta tänderna på en med sån där tandkräm med grej som smakar grus i.. =D