Det som stör mig med röntgen bilderna är att hela munnen blir full av spått. :evil:
Tandläkaren
Mjaa...
Den blir mer fylld av glädje och kärlek(inte) för mig.. :wub:
har inte haft ett enda hål...
är tretton....
har aldrig haft hål........... ;)
14 år har aldrig haft hål men gör det ont att sätta in tandställningar
men det e ju inte så farligt att borra
det är ju bara att bita ihop :P
Hihi! Jag har inte heller haft nåra hål. :Pmen det e ju inte så farligt att borra
det är ju bara att bita ihop :P
jag har inte haft nåra hål. Skulle kanske behöva tandställning....
hatar bedövning :angry:
bedövning är väll int så farligt!
men... jag var jö bara 6 när jag gjorde de sisst! :P
Jag fick ta 3 sprutor när jag skulle bedövas..
Det gjorde rätt så ont, fast jag tänkte på annat (lol) så jag kände inte såå mkt.
det fick jag oxå, men då var det inte tre sprutor utan en spruta på 3 olika ställen ;)Jag fick ta 3 sprutor när jag skulle bedövas..
Det gjorde rätt så ont, fast jag tänkte på annat (lol) så jag kände inte såå mkt.
måste gjort ont...
Ska till tandläkaren snart men dom ska bara ta några röntgenkort :D
och så ska dem ta den här vassa saken som dem trycker allt vad dem kan mot tanden, då är man rädd att dem slinter och träffar köttet.Ska till tandläkaren snart men dom ska bara ta några röntgenkort :D
Efter dem har tagit bilderna så konstaterar dem att du har hål och får borra några dagar senare. *surr**surr* aawwghh :cry:
Ja det är det som gör lite Ont men man klarar sig Allitidoch så ska dem ta den här vassa saken som dem trycker allt vad dem kan mot tanden, då är man rädd att dem slinter och träffar köttet.
Efter dem har tagit bilderna så konstaterar dem att du har hål och får borra några dagar senare. *surr**surr* aawwghh :cry:
fråga...
varför är de sååå farligt att skaffa tandställding?
Man kan inte tugga tuggimi så mycket... Mat fastnar i sen o.s.v.
jag vet! jag har haft tandställding... 2 ggr...
men alla jag träffar som säger att dom ska få tandställding bara suckar och klagar på den...
Hur känns det att plasta fyra tänder?