Gäst Beldur Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 ska ni förhandsboka fire red och laef grenn jag ska :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 nä det tro ja inte.. hur skiljer dom sig från alla andra spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 man kan fånga gamla pokemon och så på serebii finns det mkt info Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag har fire red! !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 ska ni förhandsboka fire red och laef grenn jag ska :P ne har det redan:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 den är bra!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 D e svårt att hitta Strenght!Man måste gå te en gubbe och ge hans löständer!Jobbigt!Ha inte hittat d än!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) jasså är det då får man väl leta då Redigerat 4 September 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 om det är samma som red och blue kommer det vara lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Bara några nya öar och uppdaterade pkmn (samma) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 det är inte som dom gamla mkt bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 bättre grafik nya öar samma pokemon och samma story är det vrkeligen värt 629 kronor tror ej det jag menar nya öar och grafik ungefär samma story fast man hämtar andra saker till gubbar och så som behöver det fast igentligen är inget pokemon spel bra man ska göra precis samma sak på alla det är så j*vla försöka-mjölka-ur-pengar -ur-småglin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg