Köp Burnot 3!!! :D
Nått Bra Spel Som Jag Borde Köpa?
Köp Halo 2 Bästa spelet som kommer till Xbox :D :kung:
Hehe du fässte dig for vid det spelet :lol: Men jag håller med köp det :PKöp Burnot 3!!! :D
Ja det är skit coolt och det som är bra är att även fast spelet går på live så betyder det inte att om man inte ha live(fast det har jag) så gör det inget för man kan köra olika tävlingar ungefär som Topspin.
pop är bra
Njae sådär ;)pop är bra
joooo DET ÄR BRA BU3 är bra också
BU3 ?? ;)
Burnout 3 antar jag men jag tror inte det förkortas så
Jaaaa burnout 3 är värt att köpa det är ett spel alla borde äga :D
Okej, hur är det med LIVE på det spelet då ?Burnout 3 antar jag men jag tror inte det förkortas så
Jaaaa burnout 3 är värt att köpa det är ett spel alla borde äga :D
kan man spela fyra split screen?????? :lol:
Halo_Master: Det är jätte kul att köra live men jag har mest kört singelplayer för jag tycker de är roligast
Wictor: Nej men man kan köra 2
Halo 2, Ninja Gaiden, Fable
¨fifa 2005?
köp Tony Hawks Underground det äger
du ska verkligen köpa fable. jag har redan klarat det på typ 10 tim med att bara göra main quest..... jag sket i en massa mindre fast ändåh är det lite spel tid fast ändåh skit kul! :P :D :meddum:
håller med.du ska verkligen köpa fable. jag har redan klarat det på typ 10 tim med att bara göra main quest..... jag sket i en massa mindre fast ändåh är det lite spel tid fast ändåh skit kul! :P :D :meddum:
morrowind var beräknat att man kunde klara ut på 80 timmar eller ngt fast fable är ändå bättre enligt mig.
morrowind suuuuuuuuuuuuuuger!!! typ sämsta spelet
Mjoo det är inte särskillt roligt..morrowind suuuuuuuuuuuuuuger!!! typ sämsta spelet
Man tröttnar välldigt lätt på det, men ja sååååå kasst är det ju inte ;)
jag tröttna på det på direkten :P