NINJA GAIDEN och/eller HALO 2.. tunga grejer
Om du gillar fighting spel så borde du tjacka TAO FENG
NINJA GAIDEN och/eller HALO 2.. tunga grejer
Om du gillar fighting spel så borde du tjacka TAO FENG
Men då räcker det ju..har halo kommer att få ng
Fast du måste ha Halo 2 senare också..
Och Hitman 2 och Splinter Cell: PT.
gillar du stealth spel mellanmjölk ???
Jaa..
Det är så himmla jobbigt med stealth spel, dom är riktigt kul,bra, men även jobbiga.
Vad är stealth :blink:
Typ, Hitman, splinter cell.. Ja du fattar nog :)Vad är stealth :blink:
Okej!
Tack så mycke!
Back to topic..
Stealth är smyga. typ..
Back to topic~
FIFA 2005 skönt som f****n
Så det är det ? JAg har ju bara kört det på PC och det var otroligt kul :)
Jag tycker de är skit svåra :(Det är så himmla jobbigt med stealth spel, dom är riktigt kul,bra, men även jobbiga.
Ja det är ju det som gör det roligt :)(Xray @ 26/10-2004 10:36:51)Det är så himmla jobbigt med stealth spel, dom är riktigt kul,bra, men även jobbiga.
Jag tycker de är skit svåra :(
Vissa kan inte alls spela sånna spel.. Och vissa bara älskar dom..(Xray @ 26/10-2004 10:36:51)Det är så himmla jobbigt med stealth spel, dom är riktigt kul,bra, men även jobbiga.
Jag tycker de är skit svåra :(
Jag kunde inte änns klara första banan på Splinter Cell när jag hade lånat det <_<, och jag är inte helt inne på Ninja Gaiden, bara grafiken. :D
Du ska inte vara ledsen för det. Visste du att det är en utav dom svåraste banorna på spelet ?
Sen kutar vi tebax till topicen ~
Vi har rast från topicen så nu fortsätter vi, jag hade kommit in till ett rum med massor av datorer och några sittande killar dödade :P
Fable
Jag tycker att du ska vänta tills Halo 2 kommer ut :evil:
den kommer den 11 november :cool:
Ahaa..Du kan ju PM om du vill ha hjälp.Vi har rast från topicen så nu fortsätter vi, jag hade kommit in till ett rum med massor av datorer och några sittande killar dödade :P
Pluggar scoutern och kör i över 90km/h tillbaks till topicen~...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in