Kassler Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag har kommit till en boss, en heliktopter med nån kille i. Nåt bra tips på hur man klarar den? jag dör rättså snabbt nämligen och hinner bara få in max 5 träffar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garret Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 om det är på den gamla rostiga bten då ska du kuta fram till killen som står uppe på en platta med en kulspruta fast satt i plattan och göm dig under den sen skjuter du alla :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 okej.... blev inte mycket bättre av det. Hur många skott tål den? jag kör på de enklaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 nä skit i och skriv i så fall *tummen upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 klarat banan nu tack för hjälpen... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 klarat banan nu tack för hjälpen... :rolleyes: Vad e det för nån platta ? o var e den kulsprutan ??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.