Kexx3 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (redigerat) Såg det i affären nu Synd att det inte finns än Jag undrar,Vad kommer det kosta? Och får man köpa sig in i ett gruppforum om ägaren inte vill? Och kan ägaren ta bort dom? Och kan jag uppgradera mitt till ett sånt? Redigerat 3 September 2004 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det kommer kosta 200 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jag undrar,Vad kommer det kosta? http://forum.fuska.se/index.php?act=store&...shop&category=8 Och får man köpa sig in i ett gruppforum om ägaren inte vill? Japp det kan man Och kan ägaren ta bort dom? Nej det kan inte ägaren Och kan jag uppgradera mitt till ett sånt? Ja, gruppforum 1 kan uppgraderas till gruppforum 3 samt gruppforum 2 kan uppgraderas till gruppforum 4 gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Coolt :D fast gruppforum 3 och 4,vad är det för spec. med dem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Att medlemarna får köpa saker så dom får va med i en vis tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Kan man använda medlemskapssaken på gruppforum 1&2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 men om jag köpte ett medlemskap och blev medlem på club nintendo skulle finally man få poängen????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Nepp poängen går till Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.