TheKingOfEvil Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Kan någon je tips på en sida där det stär var alla hjärt delar är och var alla guld spindlar är för jag behöver bara 12 spindlar till och en enda härt den då har jag alla hjärt delar!!! :) Föresten vat ni vad den där huvd lösa saken jer när man har jätt den alla 10 såöken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Kan någon je tips på en sida där det stär var alla hjärt delar är och var alla guld spindlar är för jag behöver bara 12 spindlar till och en enda härt den då har jag alla hjärt delar!!! :) Föresten vat ni vad den där huvd lösa saken jer när man har jätt den alla 10 såöken? Man får en flaska av den lille mannen när man sålt alla Big Poes till honom. Gå till gamefaqs.com för guider. Det finns en svensk guide till OoT där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Kan någon je tips på en sida där det stär var alla hjärt delar är och var alla guld spindlar är för jag behöver bara 12 spindlar till och en enda härt den då har jag alla hjärt delar!!! :) Föresten vat ni vad den där huvd lösa saken jer när man har jätt den alla 10 såöken? Ska inte d finnas här på detta forumet, om man går in på fusk till N64? Där står iaf hur man får tag på alla hjärtebitar. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg