Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 plus att det är 3 års åldersgräns på beyblade <_< . Citera
Adrenaline X Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 Ni kanske äger alla på beyblade men de e för att de bara e ni som håller på me de själv tycker ja de inte e fel om ni vill hålla på me de själv skulle ja aldrig göra de Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 Ok, beyblade är inte min grej men det kan vara kul för det för vissa. Heja vara sig själv! :) Citera
kirby Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 hur "bip" kan do ha en radiostyrd 0012 och mangnitskt kraft fält 0013? min beyblads underdel paja på en bänk Citera
jacx Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Eh...1.jag har bott i NY nu i 3 år där började jag med beyblade men alla osm kör där e typ 13-15 år gammla..aja jag har inget motstånd här där jag bor så om nån bor i malmö och kör med beyblades kontakta mig... Citera
jacx Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Till alla er som tycker beyblade e för 3 åringar kolla in denna killen, han har 2 barn bor i japan och typ "lever" för beyblading om ni inte fattat så räknas beyblade som en sport i japan...http://www.damashii.net Och döm inte förän ni testat det ^^ + i Love it xD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.