Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 plus att det är 3 års åldersgräns på beyblade <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Ni kanske äger alla på beyblade men de e för att de bara e ni som håller på me de själv tycker ja de inte e fel om ni vill hålla på me de själv skulle ja aldrig göra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Ok, beyblade är inte min grej men det kan vara kul för det för vissa. Heja vara sig själv! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirby Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 hur "bip" kan do ha en radiostyrd 0012 och mangnitskt kraft fält 0013? min beyblads underdel paja på en bänk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Eh...1.jag har bott i NY nu i 3 år där började jag med beyblade men alla osm kör där e typ 13-15 år gammla..aja jag har inget motstånd här där jag bor så om nån bor i malmö och kör med beyblades kontakta mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Till alla er som tycker beyblade e för 3 åringar kolla in denna killen, han har 2 barn bor i japan och typ "lever" för beyblading om ni inte fattat så räknas beyblade som en sport i japan...http://www.damashii.net Och döm inte förän ni testat det ^^ + i Love it xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.