Gäst vampire Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Vad e det för mening med denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag brukar heta phantasy eller triforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 brukar heta jag elle lilla jag.............elle anni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 jag brukar heta kakanrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag brukar (alltid) heta Ankisten! Om ni inte kan spela det beror det nog på att ni inte har java som många sagt, Du kan ladda ner det när Skissa och Gissa startas, Det kommer upp en liten ruta som du kan installera det på! Jag kan ett fusk till Skissa och Gissa men jag vill helst inte berätta det till alla, Ni får pm:a mig då! (Undrar ni vad Ankist betyder så pm:a mig, Du kan också få en massa fakta om Kalle Anka och Walt Disneys värld om du vill) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 HMMMMM lilla jag dig har jag mött några gånger, jag brukar heta Newbee eller newbee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Jag brukar heta Gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag brykar heta linpppan och jag tycker att man kan göra att man får betala lite poän och den som vinner får poäng och så skulle vara kul, men när jag spelar hakar det för mig så alla andra hiner skriva inan jag har sett bilden så jag förlorar offtast men viist kan det vara kul :) ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Är inge kul längre alla vill vinna så dom "skissar" inte utan bara skriver ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 jonash brukar jag kalla mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noobsquad Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Bube brukar jag heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.