Zero Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 nån som har det spelet?? är det nån som klarat det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 jag ska skaffa till jul. vi får se efter det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 jag rekomenderar inte det spelet de lika tråkit som dom flesta star wars -spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 köp hellre Rouge Leader:III Rebel strike :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Ring Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 köp hellre Rouge Leader:III Rebel strike :roll: jag håller med dig fast skillnaden mellan II och III är bara att på III har man nya banor fler banor som man springer på och att d finns 2player. fast jag rekommenderar båda spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 e det internet baserat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag har rouge leader III:Rebel Strike,jag har klarat det och det var för lätt,men as bra grafik och massa bonus banor. Ja har bara en handkontroll så jag kan inte köra multiplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 de e nog mycke roligare att spela multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jag rekomenderar inte det spelet de lika tråkit som dom flesta star wars -spelen det är bland dom roligaste spelen i världen!! som ALLA andra STARWARS spel... jag har och klarat ut det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Rouge leader II ÄR Tråkigt !!! :new_evil: men kan bli lite roligare om man gör fusk t e x . få en flygande svart bil, få jangos slave I, få naboo starfighter, få millenium falcon, och odödlighet. :) HO HO HO Merry Christmas :new_xmas: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg