Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 har du hjälp till nåt av dessa spel: Super mario Sunshine Luigi´s Mansion Mario Party 4 Mario Party 5 Mario Kart: Double Dash!! Wario World Super Smash Bros Melee The Legend of Zelda: The Wind Waker Metriod Prime Star Wars: Rouge Leader Star Wars: Rebel Strike Soul Calibur 2 Jag kan hjälpa dig på Marioparty 4,5. SSBM MKDD SUper mario sunshine det är mina men jag behöver inte hjälp nu, men om jag behöver alltså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 vad menar du luigi,fast jag undrar om man kan spara på sonic mega collection Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det går bara att spara på spelet sonic3.titta på fusk istället så kan du bara skriva in fusket,välja vilken bana och sen är det klatt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 vad menar du luigi,fast jag undrar om man kan spara på sonic mega collection Ifall att han behöde hjälp så skrev jag vilka spel jag kan hjälpa andra på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hej vet nån något fusk till sonic battle... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 måste man värkligen köra i 20 timmar för att få mewtwo på ssbm och när man kört i 20 timmar för man möta honom då lr??? Nej det måste man inte,ha 4 spelare istellet för två,då är det 5 timmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 måste man värkligen köra i 20 timmar för att få mewtwo på ssbm och när man kört i 20 timmar för man möta honom då lr??? Nej det måste man inte,ha 4 spelare istellet för två,då är det 5 timmar! Du var då allt en smart grabb. Det förklarar saken till att jag körde i 10 timmar för att få Mewtwo. Smart!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg