Hoppa till innehåll

Saphire

ash

Rekommendera inlägg

japp längst ner i sand stormen gå till braile skriften gå 2 steg därifrån sedan 2 steg ner och gör strength :student:

-----------------------------------------------------------------------------------

och för regiice ska du åka till pacifdlog town sedan surfa i strömmen tills du kommer till ett dive ställe gör dive där och sedan åker du tills du ser en braile skrift va framför den sedan gör dive sedan gå längst fram i grottan gör dig sedan gå längst fram i den grottan och läs skriften då ska det skaka gör det inte det byt plats på wailord och relichant eller vad den nu heter du får bara ha dom i ditt party och en som kan dig sedan åk till route 105 tills du ser träd och åk uppåt sedan ser du en grotta som är öppen och du ska gå längst in i den och vänta 5 min sedan kan du möta regiice du får ha vilka pokemon som hälst där :student:

------------------------------------------------------------------------------------

för registeel åk till route 120 tills du ser en tjej sedan åk upp för en trappa där sedan gå rakt fram i gräset sedan lite högre upp ser du en grotta gå in där gör fly i mitten av grottan så öppnas väggen sedan går du in där och möter registeel :student:

grattis för ditt första inlägg ash

Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack nu har jag fångat regice och håller presis på att fånga regirock

bra jag känner på mig att du kommer bli jätte bra tränare hur långt har du kommigt ash?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...