ash Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 när man har fångat relikant + wailord, hur kommer man in i grottorna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Läs Braille-skifterna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 vet vart grottorna är lr för i en ska du göra fly och en ska du vänta 30 sek 3 tror jag då ska gå höger höger ner och ner från skriften och göra strength(den som e i desert) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 det finns en längst ner i sandstormen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (redigerat) japp längst ner i sand stormen gå till braile skriften gå 2 steg därifrån sedan 2 steg ner och gör strength :student: ----------------------------------------------------------------------------------- och för regiice ska du åka till pacifdlog town sedan surfa i strömmen tills du kommer till ett dive ställe gör dive där och sedan åker du tills du ser en braile skrift va framför den sedan gör dive sedan gå längst fram i grottan gör dig sedan gå längst fram i den grottan och läs skriften då ska det skaka gör det inte det byt plats på wailord och relichant eller vad den nu heter du får bara ha dom i ditt party och en som kan dig sedan åk till route 105 tills du ser träd och åk uppåt sedan ser du en grotta som är öppen och du ska gå längst in i den och vänta 5 min sedan kan du möta regiice du får ha vilka pokemon som hälst där :student: ------------------------------------------------------------------------------------ för registeel åk till route 120 tills du ser en tjej sedan åk upp för en trappa där sedan gå rakt fram i gräset sedan lite högre upp ser du en grotta gå in där gör fly i mitten av grottan så öppnas väggen sedan går du in där och möter registeel :student: grattis för ditt första inlägg ash Redigerat 5 September 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 tack nu har jag fångat regice och håller presis på att fånga regirock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 tack nu har jag fångat regice och håller presis på att fånga regirock bra jag känner på mig att du kommer bli jätte bra tränare hur långt har du kommigt ash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg