en i min klass köpte ett pack med 9 kort som kostade 45 krYu-Gi-Oh är ju skit skoj.. Fast. Dom där korten? Vad kostar dom? Var lär man sig spelet?
Är det ungefär som Pokémon? Att man byter o sånt eller? Vene, redigt. Väldigt roligt att kolla på iaf. Fast jag lade ner nästan 3000kr på Pokémon, sen var det inte kul längre.
Yu-gi-oh Kort..
Jo det är dyrt :( Men spelet är ju askul så jag lägger gärna ut pengar på korten! B)
Ska någ köpa Yu-gi-oh korT:P
ja!
Eyy,jag hittade nåt kort som heter Jinzo #7 ..är det bra då eller =SOm ni vill söka efter bra kort så kan jag ge ett par tips:
Injection Fairy Lily
Jinzo
Mirror Wall
De är nog de 3 bästa!
det bästa e nog det här kortet:
borde han inte ha12 stjärnor. :meddum:
nee du har rätt....han borde ha 20 st!
Nej, skit dåligt...(Silver Star @ 24/12-2004 13:18:57)Om ni vill söka efter bra kort så kan jag ge ett par tips:
Injection Fairy Lily
Jinzo
Mirror Wall
De är nog de 3 bästa!
Eyy,jag hittade nåt kort som heter Jinzo #7 ..är det bra då eller =S
Skit låg attack.
Den jag nämnde hette enbart "Jinzo"
man kan köpa på blocket.se och tradera.com typ 1 kort 2kr
Ville bara säga att om korten ser exakt ut som på den bilden så är de falska.här kommer ett par kort och min kompis har master of oz som har atk:4200 def:3700 men här kommer mina kort
Om jag minns rätt så finns inte Blue-eyes ultimate dragon än.
Så den är förmodligen också falsk.
Den kan vara riktigt. Jag är inte säker....
men hallå jag köpte dem på en messa i japan
So what?
De är falska om de är exakt som på bilden....
(DE ÄR FALSKA, SÄG EJ EMOT)
exodia blev konstiga i datorn när jag försökte skanna in dem så jag letade efter några på internet och jag håller med om att exodia ser falska ut men blue eyes ultimate dragon är en riktig men jag ska byta dem korten mot 2 starter decksSo what?
De är falska om de är exakt som på bilden....
(DE ÄR FALSKA, SÄG EJ EMOT)
Pippo coolt kort
Om man vill ha Blue Eyes White Dragon (eller vad den nu heter)
Kunde man få med någon manga tidning kommer ej ihåg vilken
är pippo ett kort? :blink:
Jag menade att hans kort var coolt =p
ok och den där tidningen var shonen jump 2