KNASEN Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 vad händer när man har ett helt grönt set?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 du kan byta det på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 vad händer när man har ett helt grönt set?? Det får vissa extra egenskaper som t ex mer defence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ska jag börja sepla diablo igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 opps spela ska jag? Jag menar jag spela förr men blev uttråkad. sry for dubbelpost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 När du har gröna föremål kan dom ge extra skills.. Om du tillexempel har hela Trang Ouls Settet (Necromancer Expansion) så får du mera i defence Vitality strenght 3+ Necro Skill levels Det finns mycket mera sett som mankan ha.. En del sätt är Class-specifice med det menas det att settet kan inte bli fullbordat om man inte har en speciell gubbe. Som med trangouls settet. det sista itemet i den är skölden som endast necromancer kan använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 När du har gröna föremål kan dom ge extra skills.. Om du tillexempel har hela Trang Ouls Settet (Necromancer Expansion) så får du mera i defence Vitality strenght 3+ Necro Skill levels Det finns mycket mera sett som mankan ha.. En del sätt är Class-specifice med det menas det att settet kan inte bli fullbordat om man inte har en speciell gubbe. Som med trangouls settet. det sista itemet i den är skölden som endast necromancer kan använda. Jag har kollat på ett necro-set som det stog så här på när man samlat alla: Transfigure to Vampire. Vad menas med det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.