Fire Fox Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Vet nån vart man får spiderball ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 klara av tardus i phendrana drifts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 men alltså på andra banan "Chozo Ruins" jag har fått tillbaka alla delar och jag vet inte vad jag ska göra ?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 haru dödat flagra lr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 nej . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ja isåfall har du mycke att göra innan du får spider ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 MEN VAD SKA JAG GÖRA ????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Du ska ta dej till bossen och döda den som finns i choso ruins men jag kommer inte ihåg hur man kommer dit.......... men när du dödat bossen ska du till lava stället iallafall brukar det inte komma upp en sån där sak som säger att du ska kolla på kartan då?? den brukar ju visa vart man ska.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Gå och döda Flaggra som är i "Sunchamber", skana Flaggras tentakel och flaggra själv. Sen så ska du gå till Magmoor caverns och därifrån till Phendranas drifts och hämta boost ball. Så det var en del av det du ska göra nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 sen ska du till tallon overworld och hämta space jump boots.och sen ska du tillbaka till phendrana och skaffa wave beam och sen ska du hämta missile combo och termal visor i rymdpiraternas bas.sen kan du möta thardus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Och av honom får du spider ball (som du kanske redan viste) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg