0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Du är väll tjej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 öh... ja? varför frågar du? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Du sa att du var Kvinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 det förekommer ett chatt nu i denna ämne så lås den och låt dem chatta i Chatt rummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 om vi säger både och dah? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Vad menade du då med ditt inlägg då? Jag skrev aldrig att jag vill ha kvinnodominans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 vad vill du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 (redigerat) Haha... Kul för dom...0013... är du medveten om att du går över gränsen nu?du får tycka vad du vill, det kan jag inte säga till dig om. Men ibland får du sålla lite bland det du bör och inte bör säga. I allmänhet då... Om någon skulle vara det minsta osäker kan jag meddela att jag är tjej, men jag har inga direkta klagomål. Visst finns det vissa brister fortfarande, i vissa områden - men inte alla! - dominerar männen totalt. men det är väl inget att gräla om. Alla har olika åsikter. Det här ämnet har blivit en chatt. Jag tar och låser den. Redigerat 10 September 2004 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg