Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts

Rekommendera inlägg

Skrivet

okej låter bra..

en fråga till: hur klarar man pegasus cup på tid black fungus gör sig till sten så man inte kan skada dom ibland

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Snälla lite hjälp någon. Jag har fastnat i djungeln med tarzan. Har pratat med gorillorna och allt men sen kommer jag inte vidare..vart man än går kommer man ju bara tillbaka till Camp.

:unsure:

Skrivet

Om du har räddat alla Gorillor så ska du till Cliff och möta Clayton. Låt Kalle och långben ha mest med Potion så dom kan hela dig och så.

Skrivet

jaja men deta är MIN tråd så hjälp mig kan någon säga var någon postcard är?

har 7 och vad händer om man tar och skickar in 10?

Skrivet (redigerat)

nej ds89 jag har inte låst upp alla världar och jag har ultimata nyckeln jag tror jag fick den.....

när jag klara en boss

Redigerat av plabb
Skrivet

nej ds89 jag har inte låst upp alla världar och jag har ultimata nyckeln jag tror jag fick den.....

när jag klara en boss

Vilken boss då isåfall? Jag har klarat hela spelet plus extra bossarna utan att ha fått den, men när man pratade med Mooglens i deras verkstad sa dem åt en att man skulle samla ihop olika saker för att dem skulle göra det "Ultimata vapnet", och för att samla ihop alla dessa saker måste man döda olika varelser, alltså bör man endast kunna få dem när alla världar är tillgängliga. Det är i alla fall vad jag vet.
  • 2 veckor senare...
Skrivet

ja men vad händer om man skickar in 10 post cards??!!

Det första postkortet ger dig en cottage, andra Mytril shard, tredje Mega poition, fjärde mega ether, femte Mythril, sjätte elexir, åttonde Orichalcum, nionde defense up och tionde power up.
  • Skapa ny...