finaly_man Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 (redigerat) Som ni ser är min sajt en invision free sajt, som jag bara bytt ut till .reklam domänn. Jag vill ändra så att icke inloggade kan se forumet, för jag har tidigare ändrat så att icke inloggade inte ska se forumet. Jag vill ändra tbx det, det ger fler medlemar. Varför blir det reklam när jag skriver invision free, fast utan mellanrum? Redigerat 7 September 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 därför många gör reklam för sånna sidor så dom har gjort som att man inte kan skriva det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Jaha... Kan du svara frågan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.