FBK rulez Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Jag fattar inte?? varför får man bara satsa 10 poäng?? och varför vinner man typ aldrig? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 jag vet inte. d e knäppt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Det kan jag inte svara på och jag tror att admin kommer stänga av den hära tråden för att den är så onödig. Om du har frågår ska du väll kolla med admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 När jag kunde fusket till kasta tärning (kan det fortfarande) men jag fick inte fuska på det för admin =´( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Det kan jag inte svara på och jag tror att admin kommer stänga av den hära tråden för att den är så onödig. Om du har frågår ska du väll kolla med admin.Jag hade tänkt det men man kan ju inte skicka pm till han ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag fuskade inte, men jag vann poäng ändå, så det var tråkigt att dom tog bort den.. Hoppas att den kommer tillbaka snart.. mvh dklennarth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 för att du ska kunna fuska eller. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jag har inte fuskat med detta spel, för där fick du :P, jag vet inte heller hur jag ska kunna fuska till mig poäng, då nu den är avstängd :( för att du ska kunna fuska eller. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 När jag kunde fusket till kasta tärning (kan det fortfarande) men jag fick inte fuska på det för admin =´( säg vad det är hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Hur f*n i helv*ttets Moster kan man fuska på Kasta Tärning? Verkar ju helt vrängt att göra det! Och jag undrar en sak till! Är ni bara medlemmar för att stiga i ranking eller och för alla Poäng man får... Alltså inte bara hära för att ha kul träffa folk och diskutera spelintressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Hur f*n i helv*ttets Moster kan man fuska på Kasta Tärning? Verkar ju helt vrängt att göra det! Och jag undrar en sak till! Är ni bara medlemmar för att stiga i ranking eller och för alla Poäng man får... Alltså inte bara hära för att ha kul träffa folk och diskutera spelintressenDisskutera spelen och hjälpa varandra och så. Jag håller ned dig om den saken, jag har redan skrivit det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Båda ock, jag är här som medlem o för att få lite poäng, varför de har detta system, kan vi som samlar inte rå för:p Håll er till ämnet i stället o försök få admin o gänget att starta spelet i stället..:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.