Gäst Anta Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 När jag kunde fusket till kasta tärning (kan det fortfarande) men jag fick inte fuska på det för admin =´( Jag kan också fusket men vi ska inte sprida det för då öppnas den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 åååh jag han inte ens prova den =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Om någon vet fusket till KASTA TÄRNING så kommer de aldrig att starta spelet igen.. Det vet jag o det är TRÅKIGT!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Kasta Tärning finns väl visste! Det är ju brevid Lotteri! :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Ja men det är stängt det står så här när man försöker gå in på det.Spelet är stängt för tillfället, försök senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.