dklennarth Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Synd att Westwood satsar sina pengar på PC när det gäller C&C-spel som kom ut under 1997-1999, nu ser jag inga spel på PS1 eller PS2 alls, tror de att vi som har slutat spela eller?? Jag har mina 2spel kvar på PS1 o jag tycker mycket om dom, så varför de inte satsar på PS, det kommer jag inte att begripa.. Jag har spelen på PC o där är det extra banor o andra roliga saker, som ALDRIG kommer på PS o dettta är synd, för jag saknar spel från Westwood.. Jag tror att jag ska kontakta dom o undra vad de håller på med, så återkommer jag vad de sa.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 bra ide det finns hur många som helst till pc ju! JAG HÅLLER MED DIG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Vet du något om Westwood ska eller kommer göra något till PS2:an?? C&C-spel, menar jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Vet du något om Westwood ska eller kommer göra något till PS2:an?? C&C-spel, menar jag.. JAg tänkte väl för dom skulle ju iaf inte komma till ps dom skulle komma till PS2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 20 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Men har du hört något om C&C till PS2:an?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg