martissii Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 kan man komma till fler öar än Battle Tower utan fusk... ??! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Southern Island och Mirage Island!Sen vet jag inga fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 hur kommer man till Soutern??! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Med fuskadepters så klart.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 ACTIONREPLAY ELLER GAME SHARK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 jo men läs vad jag skrev!!! UTAN FUSK!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 sky pillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 ja vet men jag menar typ som Battle Tower ön... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 hmm utan fusk jo du kan ju alltid försöka få tag på eon ticket som min kompis har:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erkan138 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Pokemon måste vara de mest deprimerande spel av alla spel som finns :P Visste inte ens att de fanns fler öar än Battle Tower... Jobbit som f*n juh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 jo men läs vad jag skrev!!! UTAN FUSK!!! <_< Mirage island förekommer YTTERST sällan.Eon ticket kan du bara få utan fusk genom att "mixa" med en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 vadå mixa me en kompis??! mixa vad? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg