EMO Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 :cool: Jag Har spelat 1,2,3,4 Och X och jag har varvet dom det e Så Kul Och grympt har ni spelat det ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jag avgudar Metal Slug! Det är grymt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 f*n jag kan inte hitta mame32...metal slug låg ju i den skivan med massa andra hundratals spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 ok jag har MS 4 men ingen Fungerand Emu Till Den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Stick till nån spelhall som har Metal Slug 4 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Stick till nån spelhall som har Metal Slug 4 då. men det kommer ju kosta som s*tan.det är så lätt att dö och man får hela tiden stoppa in massa kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.