Red_fox2 Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 inga djur, och enda djuren jag gillar är hundar, men blivit pälsallergiker på senare dar så då får det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xipy Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Jag tror det finns någon hund som har hår istället för päls :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Jag har en katt med svart och vit päls :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 jo finns ju dem där allergi hundarna, men såvitt jag vet finns det bara små raser av dem och jag föredrar typ bordercollie eller schäfer,, fast iofs så är jag ändå för ung för att binda upp mig med en hund nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.