Legend_gamer Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Har någon gått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 prövade att gå där det är jätte tråkit tycker jag jag går i karate istället mer försvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davan Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 gått på judo det ät rätt så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Judo är skit-trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davan Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 det är roligare sen när man får tävla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 går på judo... sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag har bara tittat lite snabbt ibland, vad gör man, rullar runt och gräppar om varanns ben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 en judo kille slog ner mig han är ett år yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Tänkt att börga i karate men blir aldrig av :P Judo har jag inte testat annars har min bästist testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Nä jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.