DaNiEl tHHe GamER Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 ja kan inte hitta big key i dragon roost cavern. ligger den på 1:a våningen eller 2:dra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 andra tror jag ...det var rätt länge sen... kommer inte ihåg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 hur kommer man ditt till då man kan ju inte hoppa ska man förstöra bron eller vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 är spelet bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 ja ganska bra men de e tråkigt när man fasnar då måste man ha hjälp annars sitter man fast hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jag håööer med för det händer mig nästan hela tiden!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 [rensat] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg