broderna Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 hur får man dem snäla bereta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Menar du shiny pokemon? jag tror dom bara kommer fram i gräs och grottor och sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 jag hat aldrig mött nån... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Inte jag heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 jag har mött en shiny duskull Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 vart hita du den broderna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 förlåt för dubelinläg men vär för svarar ingen på deta ämnä :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Vad är en shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 en pokemon som har en annan färg än normalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 I mitt pockemon gold hittade jag en rosa pidgey..men det är en annan historia..Back on topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 det är en shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Ja men ska det vara så att shinis dyker upp hela tiden..9/10 av alla pigeys är rosa på mitt gold..back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg