Gäst Kaktus-Killen Skrivet 11 September 2004 Rapport Skrivet 11 September 2004 D spelet heter Project Entropia, gissa varför det är svårt..? ok ja svarar direkt.. MAN FÅR INGET VAPEN GRATIS B) så man måste skicka in dollar så får man PEDs (Project Entropia Dollars) ett sätt att få pengar i spelet är att samla Vibrant Sweats (fråga inte va d e) o sen omvandla dom till PECs (Project Entropia Cents) 100 per PEDs och d svåra me att samla dom e att d högsta antalet man kan få att ett monster e typ 3, så för att få sitt första vapen, så behöver man omvandla 250 vibrant sweats plus att man bara kan samla Vibrant sweats när monstren lever, o du har ju inget vapen.. hmm borde lägga av nu, annars kan ja lika gärna posta hela guiden ladda ner från www.projectentropia.com Citera
Spaghettin Skrivet 11 September 2004 Rapport Skrivet 11 September 2004 Jag fattar inte.. Menar du att spelet kostar pengar?? Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 nej, det är gratis men ett enkelt sätt att få PEDs är att skicka in riktiga engelska dollar, men man kan ju få pengar i spelet.. om man bara får ett vapen, och ammo och dödar ett monster, kan man få runt 70 PEDs, så, så fort man har vapen o ammo så e man igång Citera
Rodin Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 det är coolt i Project Entropia för alla pengar du får i spelet kan du ta ut till real $$ :D $$!! Citera
Gäst Mega99 Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 (redigerat) mm, Jag är medlem där. Jag har en massa vapen och sånt fast nackdelen är ju att tillexempel pistolerna behöver skott som kostar, yxorna behöver repareras efter typ 20 användningar. Ett tips, fråga efter en mentor. Dom brukar ge saker gratis till dig. Och project entropia går inte ut på att få vapen!, fast man kan ju samla sweet från monster och sedan sälja det för typ 10pec. Här är några screens: https://www.project-entropia.com/images/isl.../island_005.jpg https://www.project-entropia.com/images/isl.../island_008.jpg https://www.project-entropia.com/images/isl.../island_013.jpg Alltså, bli medlem, grafiken är så bra att det efter en stund känns som om man nästan är inne i spelet. Redigerat 15 Juli 2005 av Mega99 Citera
Gäst wångö Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 va ? måste man skicka in rediga pengar för att få vapen ? Citera
Gäst KangarOO Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 mm.. man måste skicka in riktiga pengar för att få spel pengar... eller så dödar man som alla säger :D Citera
Gäst Mega99 Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 Man använder kreditkrt eller så för att lägga in pengar på sin gubbe på spelet, sedan för dom pengarna kan man köpa vapen och med vapen kan man döda monster och vissa monster ger pengar som man sedan kan ta ut till verkligheten, (Vissa monster och prylar där kan ge över 1000kr!). Citera
Gäst KangarOO Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 Jag kanske ska praoa eller vad det heter på Project entropia :D Min kompis plast farsa jobbar där :P Citera
lidmer Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) e av klarat Redigerat 18 Juli 2005 av lidmer Citera
Gäst Wacko Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 Man har ju ingenting i början. kan man inte hitta ett vapen? Citera
Gäst Mega99 Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Skrivet 18 Juli 2005 Man har inget i början så ett tips är att samla "sweets" från monster. Gå nära ett monster och dubbelklicka på det. En grön stråle borde komma och om man har tur så dyker det upp en lapp som frågar om man vill ta sweet från den. Sweet kan man sälja för 10PEC, 100PEC = 1kr 1 dollar = 10PED 100PEC = 1 PED Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.