💬
Logga in
Fuska.se

Läxor E Skit!

31 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

vänta tills ni har prov och läxor. Jag hadde 2 prov och 3 läxor tills idag. Proven är viktiga och läxan. Har 3 läxor tills imon och 3 prov det kan man gnälla över men orka gnälla över enkel simpel läxa som man gör snabbt. :bah:

jag tycker att läxor e ok, men jag tycker att man borde ha mindre läxor när man har ett stort arbete!

30 Sep 2004

Jag får många läxor

Tex.

98

.3

--

ElLleR jAg FåR lYcKsIgT

Senast ändrad:

8 Oct 2004

jag gåt på firtids ibland och då gör jag mina läxor där så jag kan slappa hemma men jag går oftast hem efter skolan men jag går på fritids ibland men det är inget fel med läxor men när jag får börja i mellanstadiet bli det svårare förlåt iaf det blev några stavfel

Vi har inte så överdrivet många läxor. Men när jag känner att det är för många så hoppar jag över nån oviktig ( dvs tyskaläxan...har inte gjort en ända läxa i det och jag har haft de i snart två år. Men jag ska byta till svensk-engelska istället snart)

Hehe, jag brukar också strunta i tyskaläxan..
Nivå 3 · Lärling

Asså läxor ä ju bra annars så skulle man få stanna i skolan :blink:

13 Oct 2004
Nivå 4 · Lärling

läxor e bara irriterande tycker hellre att man ska ha längre skoldagar.typ efter den sista lektionen så har man sin klassföreståndare i typ 1-2timmar läxläsning.

14 Oct 2004
Nivå 7 · Fuskare

jag håller med sboy2

skippa läxor och ha nån timmes längre dag då man kan göra det man skulle gjort hemma

förresten fanns det inte nån skola i sverige där de inte hade läxor har för mig kjag såg det i tidningen

Nivå 1 · Novis

vi får lexor varrannan väcka typ matte no so om v har prov skippar vi allt :lol:

Nivå 7 · Fuskare

hur kan ni få det? måste ha jäkligt juste lärare då :o

Nivå 1 · Novis

om du menar snälla ja typ men jag vet inte va juste är :huh:

17 Oct 2004
Nivå 7 · Fuskare

juste=sjysst=snäll

juste är den engelska stavningen av sjysst

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in