Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 De där fjantiga Powerpuffpinglorna, undra hur de hade passat in i den spelvärlden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Simpson? Dom hör inte till NINTENDO eller SEGA. Till Dawe Ellehur 0013 :D Varför finns dom i nintendo ? Ja men va f*n. Dom gör spel från kända serier. Alltså dom köper rätten att göra spel om dom. Som tex PS2 har ju Sonic. NINTENDO och SEGA jobbar ihop men inte Sony eller Microsoft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Simpson? Dom hör inte till NINTENDO eller SEGA. Till Dawe Ellehur 0013 :D Varför finns dom i nintendo ? Ja men va f*n. Dom gör spel från kända serier. Alltså dom köper rätten att göra spel om dom. Som tex PS2 har ju Sonic. NINTENDO och SEGA jobbar ihop men inte Sony eller Microsoft. Jaja, men tråfden handlar inte om det. Det handlar vilken/vilka gubbar man vill ha på SSBm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Jag har dom + Master hand,Sonic och Tails.....undra hur man får simon..!?' hur får man master Hand och sonic?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Jag har dom + Master hand,Sonic och Tails.....undra hur man får simon..!?' hur får man master Hand och sonic?? Man kan inte få dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag saknar toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag saknar toad Varför saknar du han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 nemen toad skulle inte vara så bra liksom vilka attaker skulle han ha?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 nemen toad skulle inte vara så bra liksom vilka attaker skulle han ha?? Nej men det skulle vara kul att ha han som karaktär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag saknar mej själv! Jag har jättebra attacker! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag saknar mej själv! Jag har jättebra attacker! =) Vilka attacker då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 psyjkik hahaa skoja men det hade vart en bra ide typ att man kunde ta foto på sig själv kunna koppla in fotot i gc och så tar man ju fotot i melee och sedan kan man ändra fotot lite på melee asso så det blir data gjort och så väljer man attacker typ att man tar c.falcons falco punch eller kirbys svärd ir någiot liknande då hade spelet varit det bästa jag någonsin kört det funkar på ps2 man kan ta ett foto med eye toy play till tony hawk undergruond så fixar man det datagjort och så skeatar man som sig självv urr kollt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg