GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det hade varit GRYMT! :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 psyjkik hahaa skoja men det hade vart en bra ide typ att man kunde ta foto på sig själv kunna koppla in fotot i gc och så tar man ju fotot i melee och sedan kan man ändra fotot lite på melee asso så det blir data gjort och så väljer man attacker typ att man tar c.falcons falco punch eller kirbys svärd ir någiot liknande då hade spelet varit det bästa jag någonsin kört det funkar på ps2 man kan ta ett foto med eye toy play till tony hawk undergruond så fixar man det datagjort och så skeatar man som sig självv urr kollt Jag trodde att han menade Mew!! Därför att han har Mew som avatar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jag menade inte mew men jag har tagit mej tid att göra en moveset för mew! enjoy =) B Confusion B+/ Teleport B+> Hypnosis B+ / Psychic A Psywave A+/ Agility A+> Psybeam A+/ Kinesis När jag ändå är igång: en moveset för Charmander! A Tackle A+> Scratch A+/ Rage A+/ Slash B Ember B+/ Fire Spin B+> Flame Thrower B+/ Flame Wheel Jag kommer kanske med fler movesets senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Vad ska det där föreställa? Hemmagjorda karaktärer av något slag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Vad ska det där föreställa? Hemmagjorda karaktärer av något slag? jepp det är Mew&Charmander också =) Ville kolla hur folk reagerade på det innan jag kanske skulle göra 20 st till..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Gör ett eget spel vett ja!! Men håll dig till ämnet!! Det är det som är huvudsaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag med: mEN jag gör utan smash. Bulbasaur: B Sleep powder B> Razor leaf B^ Solarbeam Bv Bodyslam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Gör ett eget spel vett ja!! Men håll dig till ämnet!! Det är det som är huvudsaken. okej då. Jag saknar Wario! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Gör ett eget spel vett ja!! Men håll dig till ämnet!! Det är det som är huvudsaken. okej då. Jag saknar Wario! =) Han är ju dubbelt så fet och dubbelt så klumpig som Mario. Men han är nog starkare än Mario!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag med: mEN jag gör utan smash. Bulbasaur: B Sleep powder B> Razor leaf B^ Solarbeam Bv Bodyslam man borde nästan skapa en tråd om det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Detta verkar rätt knäppt asså!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag med: mEN jag gör utan smash. Bulbasaur: B Sleep powder B> Razor leaf B^ Solarbeam Bv Bodyslam man borde nästan skapa en tråd om det :P Ja, så att man typ kan göra egna gubbar med egna attacker och så vidare....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg