0013 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Allstar kan man bara få när man har 25 Gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Allstar kan man bara få när man har 25 Gubbar.Nej, men han menar hur man får MR Game o watch-banan. Den får man när man har fått game o watch, och klarat med han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 ja det e ju det han mennar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 ja det e ju det han mennar Det vet jag väl, men vissa förstog inte riktigt, så jag förklarade lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 nån som vet om man får game&watch-banan samtidigt som man får mr.game&watch man får den när man klarar classic med g&w.... Det spelar ingen roll om man klarar det på classic, adventure eller allstar. JAG gjorde det på classic, det är det jag vet =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Vilken gubbe tycker ni är coolast?? Inte bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 coolast är helt klart luigi och den fulaste är ganondorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 hur många gubbar finns det egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Nej,på HAL finns det 32 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 men vi snackar inte japansk version här så det ÄR 25. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ta jigglypuff o gör ner-A så snurrar han me fötterna börja med att döda den till höger Den är ganska svår tycker jag e alafall. Men jag har testat det me jigglipuff men det funkar ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg