MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men vart man jag fixa en base? under en speciell gran eller vart?? hur gör jag?? :?: Du måste titta efter träd/bergväggsmarkeringar och kolla om det går att använda Secret Power på dom. Dom finns lite överallt i Hoenn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men vart man jag fixa en base? under en speciell gran eller vart?? hur gör jag?? :?: Du måste titta efter träd/bergväggsmarkeringar och kolla om det går att använda Secret Power på dom. Dom finns lite överallt i Hoenn. De finns hur många som hälst de e bara o välja en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZaFros Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men hur ser dem här träden/bergsväggsmarkeringarna ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men hur ser dem här träden/bergsväggsmarkeringarna ut?Träden ser ut som stora granar och bergsväggsmarkeringarna ser ut som fyrkanter/trekanter/cirklar i bergväggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men hur ser dem här träden/bergsväggsmarkeringarna ut? bergsmarkeringarna är små svarta rutor på bergsväggarna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Japp det är roligt att göra sin egen bas på det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZaFros Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men hur gör man när man väl hittat en lämplig gran eller bergsmarkering? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 när du hittat en trycker du på a knappen och det står om du vill göra ett gömstelle där tryck sen yes och sen kan du gå inn och fixa lite där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 OK en sammanfattning: Gå antingen till killen vid old ladys rest house eller handla den på affärsgatan i Slateport.Skaffa möbler i äffären i Lilycove eller i Trädtoppstaden(Jag kommer inte ihåg vad den heter) du kan också köpa i Game Corner. Min rekomenderade bas också den största är vid en gran vid routen ovanför rustboro surfa sedan så högt upp du kan där kan du också hitta Swellow och Jiglipuff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag henger heller inte med det går inte anvenda dekurationer och det finns inget anat att göra där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Jag menar det item som du behöver när du skall ha ett gömställe under en gran eller liknande. Det står ju: if rangs hang....... Vart kan jag hitta detta item? Har du varit i Meteor Falls? I så fall, gå vägen från Fallarbor till Mauville. ungefär efter en tredjedel av vägen står en gubbe vid ett stort träd. Prata med honom, få TMet, ge det till en Pokemon och använd det på en bergväggsmarkering eler ett stort träd. 8) Gör så det funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Jag menar det item som du behöver när du skall ha ett gömställe under en gran eller liknande. Det står ju: if rangs hang....... Vart kan jag hitta detta item? Har du varit i Meteor Falls? I så fall, gå vägen från Fallarbor till Mauville. ungefär efter en tredjedel av vägen står en gubbe vid ett stort träd. Prata med honom, få TMet, ge det till en Pokemon och använd det på en bergväggsmarkering eler ett stort träd. 8) Gör så det funkar! Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg