Hoppa till innehåll

Hemligt gömställe hur?


ZaFros
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Men vart man jag fixa en base?

under en speciell gran eller vart??

hur gör jag?? :?:

Du måste titta efter träd/bergväggsmarkeringar och kolla om det går att använda Secret Power på dom.

Dom finns lite överallt i Hoenn.

De finns hur många som hälst de e bara o välja en...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK en sammanfattning:

Gå antingen till killen vid old ladys rest house eller handla den på affärsgatan i Slateport.Skaffa möbler i äffären i Lilycove eller i Trädtoppstaden(Jag kommer inte ihåg vad den heter) du kan också köpa i Game Corner.

 

Min rekomenderade bas också den största är vid en gran vid routen ovanför rustboro surfa sedan så högt upp du kan där kan du också hitta Swellow och Jiglipuff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar det item som du behöver när du skall ha ett gömställe under en gran eller liknande.

Det står ju: if rangs hang.......

Vart kan jag hitta detta item?

Har du varit i Meteor Falls?

I så fall, gå vägen från Fallarbor till Mauville. ungefär efter en tredjedel av vägen står en gubbe vid ett stort träd. Prata med honom, få TMet, ge det till en Pokemon och använd det på en bergväggsmarkering eler ett stort träd. 8)

 

Gör så det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar det item som du behöver när du skall ha ett gömställe under en gran eller liknande.

Det står ju: if rangs hang.......

Vart kan jag hitta detta item?

Har du varit i Meteor Falls?

I så fall, gå vägen från Fallarbor till Mauville. ungefär efter en tredjedel av vägen står en gubbe vid ett stort träd. Prata med honom, få TMet, ge det till en Pokemon och använd det på en bergväggsmarkering eler ett stort träd. 8)

 

Gör så det funkar!

Vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...