Snake Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Ah... Nu förstår jag, ursäkta mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 jag har kommit till sista bossen men dom har ändå inte aknat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Sista bossen är lätt som ***!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 nu har jag klarat bossen men hur väcker man dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 finns det ingen som kan? förresten hur får man diamond ore? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Stolt ägare till FFCC-guiden B) 1 man kan inte träffa De Nam förutom i Shella då och då 2 Lich har två kraftorbs i båda sidorna av banan som man ska göra holy på och sen så e det bara å slåss 3 "grönisarna" är Carbuncles och man kan inte väcka dem men om man går till dom på sex olika år så får man veta hur miasman kom till planeten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg