tambolia Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 jag undrar när vet man att man har varvat spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 när du har klarat uppdraget: "keep your friends cloese"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Nope... Det är ju bara storyn man klarat då. Det finns massa sidouppdrag också... Du bör få några livvakter om du klarat spelet till 100%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tambolia Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 jag har en massa livvakter, har köpt en massa byggnader bla malibu club, taxi, print, m.m. vilket uppdrag är keep your friends cloese? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 den sista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tambolia Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 jag vet men jag undrar vad man gör i det vet ej om jag har klarat det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 jag vet men jag undrar vad man gör i det vet ej om jag har klarat det?? man ska döda lance och sonny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Om du har massa livvakter har du ju klarat spelet. Står det inte i statistiken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 men man orkar inte klara spelet utan vapenkoder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 aa annars ka ju Rhino tank va till nytta :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 aa annars ka ju Rhino tank va till nytta :rolleyes: Dock kan man inte klara spelet då... Iaf inte om man fuskar till sig diverse fordon. Sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 varför ska man döda lance egentligen han e väl med en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg