Ratchet Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Han lurar en på pengar. Synd för jag gillade den snubben första gången man möter honom! Men om man har livvakter och de dör och man själv dör, får man tebax dem då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 man ska ju döda lance för att han har lurat tommy... :bah: han e ju med sonny! Dock kan man inte klara spelet då... Iaf inte om man fuskar till sig diverse fordon. Sorry men om man gör hela spelet att man fuskar, men stänger inte av maskinen utan man bara lämnar den så om man inte orkar spela, utan tar en paus, då går det ju att få 100 % för dt står i min tidning att om man sparar spelet, dt e då man inte kan få 100 %! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 det är faktist sant jag har ochså läat det i en tidning B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 okej jag klarade uppdraget nu... :D har varvat det!!!! :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg