Agaf Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 Finland vinner 8-0 1-0 Saku Koivo 2-0 Saku Koivo 3-0 Saku Koivo 4-0 Saku Koivo 5-0 Saku Koivo 6-0 Saku Koivo 7-0 Saku Koivo 8-0 Saku Koivo Hyvä Suomi!!!!! Citera
Steezy Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 Finland vinner 8-0 1-0 Saku Koivo 2-0 Saku Koivo 3-0 Saku Koivo 4-0 Saku Koivo 5-0 Saku Koivo 6-0 Saku Koivo 7-0 Saku Koivo 8-0 Saku Koivo Hyvä Suomi!!!!! troligt att finland vinner med 8-0 <_< e du finsk eller? Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 sorry alla finnar...... canada vann 3-2 Citera
Agaf Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 (redigerat) Jaja det gick inte bra för sverige så är det sorry för inlägget jag vart bara asa arg är det okej för 2 gången? ;) Redigerat 15 September 2004 av Agaf Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 Du din jädra svenne nu får du lyssna du tror att sverige är bra i hockey men vad hände dom skulle ju vara dom bästa men du vad hände DOOOOM ÅKTE UT I KVARTS FINAL MOT (TJECKIEN)så du ska inte säga nåt Jag hatar alla svennar som bara tycker att sverige är bäst! <_< jag e ingen svänne!jag sa bara "sorry" för att erkänna min sorg! Citera
Chihuahua Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 Du din jädra svenne nu får du lyssna du tror att sverige är bra i hockey men vad hände dom skulle ju vara dom bästa men du vad hände DOOOOM ÅKTE UT I KVARTS FINAL MOT (TJECKIEN)så du ska inte säga nåt Jag hatar alla svennar som bara tycker att sverige är bäst! <_< har du något emot svenskar... <_< Sånt här vill vi inte ha på forumet, okej? Och förresten är det väl inget fel med att en svensk tycker att Sverige är bäst. Så fransmännen får inte tycka att sitt land är bäst, eller...? Citera
Gäst 0012 Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 är inte emot sverige men jag tycker dem är så känsliga.men canada slår ut alla lag.hatar sverige i alla sporter men jag menar inte landet.man ska inte säga att man hatar ett land som USA dem där j*vla rasisterna dem hatar alla typ. Citera
# 21 Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 Du din jädra svenne nu får du lyssna du tror att sverige är bra i hockey men vad hände dom skulle ju vara dom bästa men du vad hände DOOOOM ÅKTE UT I KVARTS FINAL MOT (TJECKIEN)så du ska inte säga nåt Jag hatar alla svennar som bara tycker att sverige är bäst! <_< Låt mig säga så här.Hur ofta har Finland vunnit VM-guld? :rolleyes: Har Finland spelat VM-final de 2 senaste åren? :rolleyes: Citera
Gäst Spirtual Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 (# 21 @ 15/09-2004 17:59:33) Du din jädra svenne nu får du lyssna du tror att sverige är bra i hockey men vad hände dom skulle ju vara dom bästa men du vad hände DOOOOM ÅKTE UT I KVARTS FINAL MOT (TJECKIEN)så du ska inte säga nåt Jag hatar alla svennar som bara tycker att sverige är bäst! <_< Låt mig säga så här. Hur ofta har Finland vunnit VM-guld? :rolleyes: Har Finland spelat VM-final de 2 senaste åren? :rolleyes: Det har väl varit Sverige och Canada i final i de två senaste världsmästerskapen? Citera
# 21 Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 (Slither @ 15/09-2004 18:26:19) (# 21 @ 15/09-2004 17:59:33) Du din jädra svenne nu får du lyssna du tror att sverige är bra i hockey men vad hände dom skulle ju vara dom bästa men du vad hände DOOOOM ÅKTE UT I KVARTS FINAL MOT (TJECKIEN)så du ska inte säga nåt Jag hatar alla svennar som bara tycker att sverige är bäst! <_< Låt mig säga så här. Hur ofta har Finland vunnit VM-guld? :rolleyes: Har Finland spelat VM-final de 2 senaste åren? :rolleyes: Det har väl varit Sverige och Canada i final i de två senaste världsmästerskapen? Just det. Men inte Finland. Nääää. :rolleyes: Citera
Agaf Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 Jaja jag tycker iaf inte om sverige i hockey! <_< Ni får tycka vad ni vill men jag skiter i det! Jag har inge imot svenskar jag är en själv men jag är så trött på alla komentarer på TV om att finnarna spelade dåligt mot tyskland och dom gjorde ju det fast dom så det går inte bra för alla lag så är det bara ;) Är det Okej? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.