game__master Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Tom i ruby ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag gillar Kanon oxå...Fast hon e me i en pkm film då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Profesor Oak är coolast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 may är snyggast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 ash (han som kallas red) i den dära grottan där det finns pokemon som är över lv.60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst luke Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 killen i safir!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 :evil: ash :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jo hmmmmmm jag kommer inte på något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 gary och ach Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 hmm.. jag tkr att ash börjar bli lite tuffare (t.ex nya kläder), alltså att de inriktar sig på lite större barn.. om man hade gjort en ny "huvudperson" som kanske inte var så barnslig så skulle säkert ungdommar också intressera sig av det. för nästan alla ungdommar spelar ju tibia och det är ju typ nästan samma sak.. man går runt och slår monster, visserligen är det man själv man slåss med men nästan samma sak... eller? vad tror ni :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 jag tycker lätt Brandon :cool: (killen i safir, ruby och emerald) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg