Ratiasu Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 Jag gillar Kanon oxå...Fast hon e me i en pkm film då...
(=Sonic=Master=) Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Skrivet 17 Oktober 2004 ash (han som kallas red) i den dära grottan där det finns pokemon som är över lv.60
Gäst Beldur Skrivet 15 November 2004 Rapport Skrivet 15 November 2004 jo hmmmmmm jag kommer inte på något...
martissii Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2005 hmm.. jag tkr att ash börjar bli lite tuffare (t.ex nya kläder), alltså att de inriktar sig på lite större barn.. om man hade gjort en ny "huvudperson" som kanske inte var så barnslig så skulle säkert ungdommar också intressera sig av det. för nästan alla ungdommar spelar ju tibia och det är ju typ nästan samma sak.. man går runt och slår monster, visserligen är det man själv man slåss med men nästan samma sak... eller? vad tror ni :blink:
mr_jeppe Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 jag tycker lätt Brandon :cool: (killen i safir, ruby och emerald) :gitarr:
Rekommendera inlägg