Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Han ser rätt så konstig ut. Han har ju vitt hår fast han bara är 10 år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thai_tang_knight Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 [Det måste då vara abra och hans utveklingar som han har... men det bästa utvecklingen som den har är alakasam... sjäv klart tycker jag att det är bättre att köra med pokémon som kan anvöda magi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Han ser rätt så konstig ut. Han har ju vitt hår fast han bara är 10 år! Han kan ha färgat det med vit färg kanske... men vissa barn har ju vit hårfärg för (tror jag) dom har nån sjukdom.. eller så var det bara på vuxna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Ja, men i vanliga fall har ju inte barn vitt hår! Eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 färgat?... eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 steven såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Steven är dålig........ Han är nog den sämsta Pokémon Champion på spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag tycker det är...... hmmmmmm...... hmmmmm...... kanske den dära vithårige som är champion i pkmn ligan.. Steven tror jag det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 han e inte vithårig han e gråhårig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 É han inte lite blåhårig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 ne grå,eller vad det olivgrön & turkos afro??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg