Tidus26 Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Treeko är rätt bra i början typ lvl 5-30 sen så är han ej specielt bra. En lvl 100 3:e form då sceptile är mycket sämre än lvl 100 av dem andra två det är väll därför många inte gillar honom. Fast egentligen så är ingen av dem 3 nå dåliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Ändrat mej! :blink: Torchich 45% Mudkip 45% Treeco 10% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Dessutom är han gullig,på Guld & Silver säger dom att det är lättast med Eld pokemon & svårast med gräspokemon(när det gäller startpokemon alltså). Treeco e en mes . Hans attacker e inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Lär dig!Blasiken krossar sydney,ghost inte är inte farligt(Bara ifal man har några eld attaker och byter ut honom mot sabeleye)Tredje är lätt bara några figthting attaker(Byt ut mot sista pocken och fjärde är ganska lätt(Utbyta mot sissta)och champion är lätt bara mot metagros och claydol ska du byta ut honom.Jag säger inte att swampert är dålig men utan ice beam är han int mycket att ha! helt rett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 jag håller med snubben fast jag tycker torchic har 94% blaziken e ju bäst han kan ta ligan själv men har han inte sky uppercut så e ha en nästan helt vanlig eld pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 håller vid mitt treecko e dålig och blaziken är nog bäst för ligan eld mot steel = skitbra och fight mot dark= skitbra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Treecko e sköönast,coolast (stavning) fast blaziken e bääst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag har ändrat mig: Mudkip 45 % Torchick 35 % Treecko 20 % Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Torchic % 65 :cool: Mudkip % 20 <_< Treecko % 40 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 tochic 55% treecko 40% Mudkip 5% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Jag har ändrat mig: Torchik 40% Treecko 30% Mudkip 30% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Jag har inte tänkt på det förut, men nu har jag kommit på knepet. Om man har Ruby ska man välja Mudkip och fånga Groudon. Och om man har Sapphire ska man välja Torchick och fånga Kyogre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg